Figyelem! Már lehet saját klánt alapítani, illetve belépni a már meglévő klánok egyikébe! A klánokba a jobb oldalt levő klánlistában jelentkezhetsz. A játék június 11-től kezdődik, tehát ne késlekedj!

2011. május 31., kedd

Apró változtatás (Frissítve)

Kevesebb mint két hét van június 11-ig, a szombati napig, amikor végre elindulhat a szerepjáték. Egyrészt szeretném felhívni a figyelmet a közeledő dátumra: aki eddig még nem jelentkezett tegye meg a jobb oldalt látható klánlista hozzászólásai között.
Ehhez kapcsolódóan jelzem, hogy technikai okokból ezentúl a hozzászólásokat úgy lehet elküldeni, hogy a cikk és/vagy a hozzászólások alatt rákattintotok a "Megjegyzés küldése" feliratra, ami egy új oldalra visz titeket, ahol beírhatjátok a hozzászólásotokat.
Ha valaki ki szeretné próbálni ezt, nyugodtan megteheti ennek a cikknek a hozzászólásai között, és persze jöhetnek kérdések, megjegyzések is szabadon.
Elnézést a kellemetlenségért.
Frissítés: Már megoldódott a probléma, ezért újból ugyanúgy lehet hozzászólni, ahogy eddig is.

2011. május 28., szombat

Keltuzar történelme: A Genetri Birodalom

Frissítve!
Az Első Kor vége
Időszámításunk előtt 3504-ben Genetri volt a leggazdagabb az egész kontinensen. Hála több ezer bányájának tőle függött az összes többi királyság, hiszen rengeteg követ, aranyat és egyéb ásványokat, fémeket vásárolt a többi királyság tőle. Genetri akkori királya, Aromtic a Piscis klánból felvirágoztatta a királyságát. A főváros, Hessalz épületei aranyozott borításúak lettek, úgy hívták akkoriban, az Aranyváros, de a többi városát és falvait sem hagyta lemaradni a fejlődésben: Felújíttatta az épületeket, újakat építtetett, hatalmas oltárokat emeltetett a Pleisos ünnepléseihez, és hatalmas erődítményeket építtetett a királyságának határai mentén. Ekkor még senki sem gondolta volna, hogy néhány év múlva Genetri meghódítva a többi királyságot egy egész birodalmat épít ki.

2011. május 22., vasárnap

Idő

Korábban már említettem egy cikkben, hogy a játékban az idő máshogy fog telni, mint a valóságban. Most ezt kicsit konkretizálnám és elmagyaráznám, hogy hogyan is működne.
Egy valós hónap a játékban 10 évnyi időt jelent.
Nos, miért is van szükség arra, hogy ilyen gyorsan teljen az idő? Ennek több gyakorlati oka is van amelyeket a következőkben részletezek:

2011. május 20., péntek

Keltuzar történelme: Az Első Kor

Keltuzar első emberei a kezdetekben nomád népek voltak, akik folyamatosan vándoroltak keresztül a kontinensen. A többnyire vadászó-gyűjtögető életmódot folytató embercsoportok tulajdonképpen nagy családok voltak, melyek elég ritkán találkoztak egymással, viszont a legtöbb ilyen alkalomkor a két törzs egy-egy tagja házasságot kötött egymással, és egy új törzset alapítottak otthagyva a családjukat.
Ez az állapot tartott i.e. 12.000-ig, amikor létrejött az első város -Keltar- a későbbi Cistork királyság nagy tavának partvidékén. Ekkoriban itt még kellemes meleg éghajlat volt. Keltar létrejöttének hírére mindenhonnan érkeztek a vándorlók az egyre szaporodó fosztogatóktól való védelmet keresve, és találtak is. Rohamosan gyarapodott a város, egészen időszámításunk előtti ötödik évezredig, amikor fokozatosan északra kezdtek az emberek vándorolni a délről érkező zord hideg miatt.  A szétszéledő embercsoportok melegebb, vagy legalábbis a hidegtől védett területre menekültek, amelyek a mai hat királyságot is megalapozták.

2011. május 13., péntek

Rövid tudnivalók a Hat királyságról

Későbbiekben még több gazdasági információt kaptok a hat királyságról, hogy hol milyen természeti kincsek vannak, de addig is kaptok egy rövid tájékoztatót az összes királyságról, hogy segítsen eldönteni, hol szeretnétek élni a karaktereitekkel, elvégre már lehet klánt alapítani, és jelentkezni.

2011. május 10., kedd

Alapíts Klánt! Lépj be egy klánba!


Egy hónap a játék kezdetéig (június 11.), ideje elkezdeni a karaktereket, klánokat megalkotni!
Mi is az a klán? Klánokat nevezhetjük uralkodói házaknak, családoknak is, a legjobb szó rá utóbbi lehet: család. Egy klán alapításához minimum 2 fő kell, akik karaktereinek rokoni kapcsolatban kell állniuk, továbbá legalább egyiküknek férfinak kell lennie. A család vezetékneve lesz a klán neve. 

  • Minden játékos karakternek egy klánban kell lennie valamelyik királyságban
  • Minden klán tagja esélyes lehet valamelyik királyság trónjára
  • A hat királyságból csak négyben lehetnek a játékosok (értelemszerűen az utolsó kettő, amelyikbe nem jelentkeznek, azokba már nem lehet)
  • Egy-egy királyságban legalább 2 klánnak kell indulnia (de minél több, annál jobb)
  • Az alapító férfi tagok közül fognak kikerülni az első királyok is.
  • Az alapító férfi tagnak legalább 35 évesnek kell lennie.
Itt az idő, hogy akik szeretnének alapítsanak klánt! A hozzászólások közé várjuk a klánjelentkezéseket a lent felsorolt adatokkal. Ajánlott egy e-mail vagy msn címet is közzé tenni a klán alapítójának, hogy akik szeretnének tagok lenni, azok el tudják érni és egyeztetni, hogy például milyen családtag legyen az illető.
A klán alapításához szükséges adatok:
  • Klán neve (családnév)
  • Alapítók neve (legalább egy férfivel)
  • A királyság neve amelyben indul
  • A két (vagy több) alapító rokoni kapcsolata
  • A klán szimbóluma (állat, növény, akármi)
  • Egyéb információk a klánnal kapcsolatban (esetleg történet, vagy hogy milyen karakter jelentkezését várják/nem várják az alapítók)
Ha valaki szeretne klánt alapítani, de még nincs alapítótársa hozzá, akkor ezt jelezheti is a hozzászólások között, amolyan hirdetésszerűen, ahogy fordítva is lehet persze.
Akik szeretnének jelentkezni egy klánba azok a Klán adatlapján (oldalt a Klánlistában) jelentkezzenek a következő adatokkal:
Jelentkezés egy klánba:
  • Klán neve, amibe jelentkeznél
  • A királyság neve amelyben indul a klán
  • Karaktered neve (csak keresztnév)
  • Karaktered milyen rokoni kapcsolatban áll az alapítókkal.
  • Egyéb információk 
Várjuk a hozzászólások közé az alapítókat, érdeklődőket, és lehet nyugodtan kérdezni tőlem és egymástól is!:)

2011. május 6., péntek

Háború

Háborúkra, csaták vívására szüksége lehet bármelyik uralkodónak. Nem kell feltétlenül neked támadnod, hogy harc legyen, éppen elég, ha a másik királyság terület vagy nyersanyagéhség miatt megtámad. Természetesen az ilyenek jó diplomáciai kapcsolatokkal elkerülhetőek.
Azonban, ha mégis háborúra kerül a sor, akkor a következők információk sokat segítenek lebonyolításában.




Tartalom:
  • Hadüzenet
  • Felkészülés
  • Csaták
  • Háború vége

2011. május 4., szerda

Névadás: Iheon 1,2,3,4;

Ahogy ígértem, itt a lehetőség, hogy elnevezzetek falvakat, városokat illetve megyéket. A lent látható felnagyított térképrészleten minden falu, város és megye meg van számozva kivéve a fővárost és a főváros megyéjét.
A fehér számok a hozzá legközelebb levő falut (fehér pont) jelölik, a kék számok a legközelebb levő várost (kék pont) jelölik, a vörös számok pedig a megyét jelölik.

Hozzászólások közé várunk minden névötletet, ne feledjétek a számot oda írni melléjük, hogy melyikhez szeretnétek! Sok sikert!:)