Figyelem! Már lehet saját klánt alapítani, illetve belépni a már meglévő klánok egyikébe! A klánokba a jobb oldalt levő klánlistában jelentkezhetsz. A játék június 11-től kezdődik, tehát ne késlekedj!

2011. április 18., hétfő

Kérdezz, ötletelj, javasolj!

Szeretném felhívni a figyelmet, hogy szívesen várunk bármilyen kérdést, ötletet, javaslatot, sőt mindenféle véleményt is a blogra, természetesen a szerepjáték kapcsán.
Ezt a cikket azért is hozom létre, hogy a hozzászólások között mindenki írja be kérdéseit, ötleteit, javaslatait, amire válaszolok és később egy-egy cikkben jobban kifejtem a témát, amely nem teljesen tiszta nektek, vagy csak jobban érdekel titeket. Akár ötleteket, javaslatokat is elfogadok a játékkal kapcsolatban, és ha a többieknek is tetszik, akkor beletesszük a játékba.
Írjatok bátran, persze ne csak ide, hanem az aktuális cikkekhez, vagy a jobb oldalt levő üzenőfalhoz is! Azért van, hogy használjátok, nyugodtan társalogjatok, ismerkedjetek, elvégre pár hónapon belül egymással fogtok játszani.

2 megjegyzés:

  1. Engem érdekelne, hogy miért csak a királyi vérvonalak tagjait lehet megszemélyesíteni. Miért csak NJK a szolganép? :)
    Plusz a királyi tanácsnokokat a király választja majd ki? Mármint userileg a játék kezdésekor.

    Jó ötletnek tartanék egy héttel játék előtt egy kvízt, ami eldönti, hogy ki milyen karaktert kaphat kezdésnek. Így azt hiszem a rangsor elosztása igazságos lenne. Tekintettel arra, hogy sok a királyjelölt.

    VálaszTörlés
  2. Először (több héttel a játék kezdete előtt) különböző klánokat lehet alapitani, illetve belépni a klánokba. A klánok egyébként gyakorlatilag uralkodói családok, házak.
    Miután mindenki belépett egy-egy klánba és megbeszélték a klánok, hogy ki milyen szerepet kap a klánban (legidősebb férfi-az ő felesége, gyerekek, stb), akkor a királyságokban a klánok legidősebb férfiai közül választjuk ki szavazás alapján a királyt akivel a játék kezdődni fog.
    A királyjelölteknek majd írniuk kell magukról egy ajánlót is, ami alapján a többiek szavazhatnak. Értelemszerűen ezt királyságonként végigcsináljuk majd.

    Hogy miért nem lehettek a "szolganép" tagjai?
    Azért mert a szolganép túl széles réteg, és a játékosok gyak. elvesznének a világban, mert annyira szétszóródnának. Korábban volt már olyan játékom ahol noname individuumokat is lehetett alakítani, és ott is előállt hasonló helyzet. Gondolom nem túl élvezetes NJK-kal játszani folyamatosan.

    Egyébként a klánokról és a nemesi rétegről ma lesz cikk.

    VálaszTörlés